Një vdekje çdo tre minuta: Pse rrugët e Indisë janë ndër më vdekjeprurëset në botë

Çdo mëngjes, gazetat e Indisë janë të mbushura me raporte për aksidente rrugore, autobusë pasagjerësh që rrëshqasin në grykat malore, shoferë të dehur që përplasin këmbësorët, makina që përplasen me kamionë të palëvizshëm dhe motorr që rrëzohen nga automjete më të mëdha.
Këto tragjedi të përditshme nënvizojnë një krizë të heshtur: vetëm në vitin 2023, më shumë se 172,000 njerëz humbën jetën në rrugët indiane, mesatarisht 474 vdekje çdo ditë ose gati një në çdo tre minuta.
Megjithëse raporti zyrtar i aksidentit për vitin 2023 ende nuk është publikuar, ministri i Transportit Rrugor dhe Autostradave Nitin Gadkari citoi të dhënat për të paraqitur një pamje të zymtë në një ngjarje të sigurisë rrugore në dhjetor.
Mes të vdekurve atë vit ishin 10,000 fëmijë. Aksidentet pranë shkollave dhe kolegjeve shkaktuan 10 mijë viktima të tjera, ndërsa 35 mijë këmbësorë humbën jetën. Kalorësit me dy rrota gjithashtu pësuan pjesën më të madhe të viktimave. Shpejtësia e tepërt zakonisht u shfaq si shkaku i vetëm më i madh.
Mungesa e masave themelore të sigurisë rezultoi gjithashtu vdekjeprurëse: 54,000 njerëz vdiqën për shkak të mosmbajtjes së helmetave dhe 16,000 nga mosvendosja e rripave të sigurimit.
Shkaqe të tjera kryesore përfshijnë mbingarkesën, e cila çoi në 12,000 vdekje, dhe drejtimin e automjetit pa patentë të vlefshme, gjë që shkaktoi 34,000 aksidente. Vozitja në anën e gabuar gjithashtu kontribuoi në vdekje.
Në vitin 2021, 13% e aksidenteve përfshinin shoferë me leje mësimi ose pa patentë të vlefshme. Shumë automjete në rrugë janë të vjetra dhe u mungojnë karakteristikat bazë të sigurisë si rripat e sigurimit – e lëre më airbagët.
Ky mjedis rrugor i rrezikshëm ndërlikohet më tej nga përzierja kaotike e trafikut të Indisë.
Një grup shqetësues përdoruesish grumbullojnë rrugët e Indisë. Ka mjete të motorizuara si makina, autobusë dhe motoçikleta që konkurrojnë për hapësirë me transport pa motor, si biçikleta, karroca dore, karroca të tërhequra nga kafshët, këmbësorë dhe kafshë endacake. Hawkers shkelin rrugët dhe shtigjet për të shitur mallrat e tyre, duke i detyruar këmbësorët në rrugë të ngarkuara dhe duke e komplikuar më tej rrjedhën e trafikut.
Pavarësisht përpjekjeve dhe investimeve, rrugët e Indisë mbeten ndër më të pasigurtat në botë. Ekspertët thonë se kjo është një krizë e rrënjosur jo vetëm në infrastrukturë, por në sjelljen njerëzore, boshllëqe të zbatimit dhe neglizhencë sistematike. Përplasjet rrugore imponojnë një barrë të konsiderueshme ekonomike, duke i kushtuar Indisë 3% të PBB-së së saj vjetore.
India ka rrjetin e dytë më të madh rrugor në botë , që përfshin 6.6 milion kilometra (4.1 milion milje), menjëherë pas SHBA. Autostradat kombëtare dhe shtetërore së bashku përbëjnë rreth 5% të rrjetit total, ndërsa rrugët e tjera – duke përfshirë autostradat e shkëlqyera të kontrolluara nga aksesi – përbëjnë pjesën tjetër. Ka rreth 350 milionë automjete të regjistruara.
Gadkari tha në takimin për sigurinë rrugore se shumë aksidente rrugore ndodhin për shkak të mungesës së respektit dhe frikës ndaj ligjit.
“Ka disa arsye për aksidente, por më e madhja është sjellja njerëzore”, tha ai.
Megjithatë, kjo është vetëm një pjesë e figurës. Vetëm muajin e kaluar, Gadkari vuri në dukje praktikat e dobëta të inxhinierisë civile, projektimin e gabuar të rrugëve, ndërtimet nën standarde dhe menaxhimin e dobët, së bashku me sinjalistikën dhe shenjat e papërshtatshme, si kontribuesit kryesorë në shkallën e lartë alarmante të aksidenteve rrugore.