A do t’i “varrosë” Kina prodhuesit evropianë të makinave të rangut të mesëm?
Prodhuesit evropianë të automjeteve të rangut të mesëm i frikësohen sulmit të konkurrencës kineze, pasi gjërat nuk po duken mirë për Evropën dhe mund të jenë më keq pavarësisht nga fryrja e flluskës së elektrifikimit.
Prodhuesit kinezë vijnë në segmente të ndryshme dhe nga këndvështrimi aktual, e ardhmja e disa prodhuesve evropianë duket shumë e diskutueshme, shkruan Hina.
Agjencia kroate ofron gjithashtu një pasqyrë historike të themelimit dhe momenteve kyçe në ekzistencën e disa kompanive kineze. Ai kujton se si MG (Morris Garages) u themelua në vitin 1924 në një fabrikë britanike, por ndërkohë u bë pronë e kompanisë kineze SAIC Motor Corporation.
Forthing nuk ka një histori të tillë, por gjithashtu po bën përparime. Është zhvilluar që nga viti 2001 brenda Dongfeng Motors, një nga kompanitë më të mëdha kineze të makinave. Hina thekson se disa nga modelet e atij prodhuesi janë në mënyrë drastike të ngjashme me disa automjete premium evropiane.
Geely, gjithashtu, është rrëmbyer fort vitet e fundit. Kompania u themelua në vitin 1986, duke prodhuar fillimisht motoçikleta dhe frigoriferë, vetëm për të hyrë në industrinë e automobilave në 1997. Në vitin 2010 bleu Volvo-n, dhe shtatë vjet më vonë Lotus. Tani ajo pret një degë për prodhuesit evropianë të makinave me një histori shekullore.
Ka edhe BYD, XPeng, Dongfeng, Link&Co., për të cilat Hina parashikon se së shpejti, me çmim dhe ofertë, do të përpiqen t’i bëjnë blerësit të mendojnë për to, sepse disa shembuj të prodhuesve kinezë duken shumë joshëse, si në pamje ashtu edhe në çmim. Pyetja, thekson Hina, është se çfarë do të ndodhë me rrjetin e shërbimit dhe pjesët, nëse do të mirëmbahet dhe si do të qëndrojnë gjërat atje.
Klasa Premium nuk është e kërcënuar
Ekspertët thonë se klasa evropiane premium nuk është e kërcënuar. Mercedes do të mbetet në kërkesë ashtu si, të themi, BMW, Audi, Porsche dhe prodhues të tjerë të klasit të parë. Megjithatë, ekspertët ngrenë vetullat e tyre duke përmendur prodhimin evropian të automjeteve. Askush nuk e di se çfarë ka e ardhmja, dhe Evropa mund të mbetet pa disa prodhues. Përveç kësaj, jo vetëm industria evropiane, por edhe ajo amerikane e makinave po kalon një krizë.
Në këtë kuadër, kujtohet se drejtori i Stellantis, që prodhon makina Chrysler, Citroen, Fiat dhe Jeep, Carlos Tavares bëri të ditur se janë vite shumë sfiduese përpara. Stellantis raportoi një rënie prej 48 për qind të fitimit neto në gjysmën e parë krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Në të njëjtën kohë, Tavares paralajmëroi se ai nuk përjashton mundësinë e mbylljes së fabrikave për shkak të konkurrencës gjithnjë e më të fortë kineze.
“Nëse prodhuesit kinezë sigurojnë një pjesë dhjetë për qind në Evropë, kjo do të thotë 1.5 milionë makina. Kaq janë montuar në shtatë fabrikat tona”, tha Tavares për gazetën franceze të biznesit Les Échos. Ai shpjegoi se me një ritëm të tillë të konkurrencës kineze, prodhuesit evropianë do të duhet të mbyllin fabrikat ose t’ia dorëzojnë ato kinezëve.
Ndërkohë, anëtarët e Bashkimit Evropian kanë konfirmuar vendosjen e tarifave shtesë për importin e automjeteve elektrike kineze. Me atë vendim do të rriten taksat doganore, por midis vendeve u ndie një përçarje e konsiderueshme rreth këtij vendimi: kundër tij ishin pesë shtete, kurse 12 abstenuan, mes tyre edhe Kroacia.
Gjermania, Hungaria, Malta, Sllovakia dhe Sllovenia, të cilat së bashku përfaqësojnë 22.65 për qind të popullsisë së Unionit, ishin kundër vendosjes së re të detyrimeve doganore për importin e automjeteve kineze, gjë që nuk mjaftoi për të refuzuar propozimin e Brukselit. Një shumicë e cilësuar e 15 anëtarëve, që përfaqësojnë 65 për qind të popullsisë, do të duhej të votonte kundër.
Gjermania, kundër tarifave shtesë
Dihet gjithashtu se para votimit, Gjermania kundërshtoi hapur propozimin e tarifave shtesë, dhe arsyeja janë kryesisht interesat e industrisë së saj të automobilave. Prodhuesit Volkswagen dhe BMW paralajmëruan përpara vendimit se masat tregtare, ose kundërmasat kineze, mund të kërcënojnë shitjet në tregun e tyre më të madh.
Në fund, Komisioni Evropian vendosi të vendosë përfundimisht detyrime kundërbalancuese për importin e automjeteve elektrike me bateri të prodhuara në Kinë për një periudhë pesëvjeçare.
Një hetim nga organi ekzekutiv i BE-së zbuloi se prodhuesit e automjeteve elektrike në Kinë kanë një avantazh të padrejtë për shkak të subvencioneve shtetërore, në dëm të prodhuesve evropianë.
Përveç normës ekzistuese doganore prej 10 për qind, nga e enjtja do të vendosen edhe taksa shtesë doganore që variojnë nga 7,8 për qind deri në 35,3 për qind.
Taksa shtesë doganore për automjetet e prodhuesit amerikan Tesla të prodhuara në Kinë do të jetë 7.8 për qind, për prodhuesit kinezë BYD, Geely dhe SAIC 17, pra 18.8 dhe 35.3 për qind. Një normë shtesë doganore prej 35.3 do të zbatohet për të gjithë prodhuesit e tjerë në Kinë që nuk kanë dashur të bashkëpunojnë, dhe për kompanitë që kanë dashur të bashkëpunojnë – 20.7 për qind. /tesheshi.com/